Riva

Kilátás az erődből

Trogir meglátogatása már nagyon sok formában szóba került, ezért mikor Horvátországba a tengerpartra mentünk nyaralni, belevettük a programba. Az ismerősök előzetes kifaggatása után úgy döntöttünk, főleg a délutáni és esti órákat érdemes itt töltenünk.

Ciovo-sziget

A nagy meleg miatt rögtön a tengerparton kezdtünk. Trogir nyilvános strandjait nem kerestük igazán, inkább egy nyugodt, az óvároshoz közeli partszakaszt kerestünk, ahol az autót is hagyhatjuk a városnézés erejéig. Ezt az ideális helyet Ciovo-szigeten találtuk meg.

Riva

Engem a tengerparti pálmafás sétány nagyon vonzott, így a sziget végén lévő erődöt vettük célba először. Az erődbe belépővel lehetett bemenni, és nagyon szép volt a kilátás a tetejéről. Nagy meglepetésünkre egy focipálya volt a tövében. Azért nem semmi lehet ott egy meccs.

Hajók a Riván éjjel

Mi sajnos nem sokáig maradhattunk, mivel a szállásunk elég messze, Skradinban volt. Elég meghatározó élménye volt horvát nyaralásunknak az itt töltött délután.